Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA02814 lucas electrical

Alternator LRA02814 LUCAS ELECTRICAL

LRA02814 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02814
538.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02814

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:120
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:54
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:FR-SIG-S (PLUG 138)
Długość 2 [mm]:42
Długość 1 [mm]:42
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:45
Grubość 1 [mm]:21

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02814 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02814 12V 120A FORD, MAZDA

Alternator LRA02814 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Alternator LRA02814 producenta LUCAS ELECTRICAL

FORD

1477737, 30667067, 3M5T10300PB, 3M5T10300PC, 3M5T10300PD, 8666579C, 8M5T10300PA

MAZDA

Y60118300

VOLVO

30795422, 36000599

numery OEM:
VOLVO      30795422
VOLVO      36000599
FORD      1477737
FORD      30667067
FORD      3M5T-10300-PB
FORD      3M5T-10300-PC
FORD      3M5T-10300-PD
FORD      8666579C
FORD      8M5T-10300-PA
MAZDA      Y601-18-300

Zastosowanie Alternator LRA02814 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02814 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów