Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRB00475 lucas electrical

Alternator LRB00475 LUCAS ELECTRICAL

LRB00475 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00475
524.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00475

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:120
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:56
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:L-DFM (Plug121)
Długość 2 [mm]:39,5
Długość 1 [mm]:39,5
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:61
Grubość 1 [mm]:14

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00475 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 86.10 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00475 12V 120A VW

Alternator LRB00475 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Alternator LRB00475 producenta LUCAS ELECTRICAL

FORD

98VW10300EA

numery OEM:
FORD      98VW-10300-EA
VAG      028903028E
VAG      028903029G
VAG      028903030
VAG      038903018Q
VAG      038903018QX
VAG      038903023S
VAG      038903024F
VAG      038903024G
VAG      038903024GX

Zastosowanie Alternator LRB00475 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00475 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów