Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 064044711010 magneti marelli

Silnik wycieraczek 064044711010 MAGNETI MARELLI

064044711010 Silnik wycieraczek MAGNETI MARELLI
magneti marelli 064044711010
Silnik wycieraczek 064044711010
064044711010
magneti marelli 064044711010 Silnik wycieraczek
Silnik wycieraczek 064044711010 magneti marelli
Silnik wycieraczek 064044711010 magneti marelli
230.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TGE447M

numer części:

064044711010

producent:

MAGNETI MARELLI

Strona zabudowy z przodu
Napięcie [V] 12
nr EAN 8001063638584

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 064044711010 MAGNETI MARELLI

Silnik wycieraczek przód pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF VI, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO/HATCHBACK 05.91-05.16

Silnik wycieraczek 064044711010 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Silnik wycieraczek 064044711010 producenta MAGNETI MARELLI

SEAT

6K0955119

VOLKSWAGEN

6K0955119

numery OEM:
AUDI      1L0955119
AUDI      6K0955119
SEAT      6K0955119
VOLKSWAGEN      6K0955119

Zastosowanie Silnik wycieraczek 064044711010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 064044711010 MAGNETI MARELLI:

Marcin, Brzeźnica
2023-05-22
 5/5
Wszystko w porządku wycieraczki działają polecam
Cezary, Legionowo
2021-03-20
 5/5
Produkt zgodny z opisem

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.