Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7M010MT magnum technology

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7M010MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7M010MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7M010MT
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7M010MT
A7M010MT
magnum A7M010MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7M010MT magnum
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7M010MT magnum
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7M010MT magnum
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7M010MT

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 5900427306141

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7M010MT MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), CLA (C117), CLA SHOOTING BRAKE (X117) 1.5D-Electric 01.07-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7M010MT ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7M010MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

MERCEDES-BENZ

2049810025, A2049810025

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 981 00 25
MERCEDES-BENZ      A 204 981 00 25

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7M010MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A7M010MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).