Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0010 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0010 MAXGEAR

13-0010 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0010
170.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-8062

numer części:

13-0010

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5907558564372

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0010 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA DB M166

Cewka zapłonowa 13-0010 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0010 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

0001500780, 0001501380, A0001500780, A0001501380

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 150 07 80
MERCEDES-BENZ      000 150 13 80
MERCEDES-BENZ      A 000 150 07 80
MERCEDES-BENZ      A 000 150 13 80
SMART      000 150 07 80
SMART      000 150 13 80
SMART      A 000 150 07 80
SMART      A 000 150 13 80
MAYBACH      000 150 07 80
MAYBACH      000 150 13 80
MAYBACH      A 000 150 07 80
MAYBACH      A 000 150 13 80

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0010 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.