Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0068 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0068 MAXGEAR

13-0068 Cewka zapłonowa MAXGEAR
62.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MG-2720M3

numer części:

13-0068

producent:

MAXGEAR

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN 5907558559095

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0068 MAXGEAR

CEWKA ZAPŁONOWA VW POLO 1,0-2,0
numery OEM:
AUDI      004 028 149
AUDI      004 050 016
AUDI      047 905 115
AUDI      357 905 104
AUDI      6N0 905 104
AUDI      867 905 104
AUDI      867 905 104 A
SEAT      004 028 149
SEAT      004 050 016
SEAT      047 905 115
SEAT      357 905 104
SEAT      6N0 905 104
SEAT      867 905 104
SEAT      867 905 104 A
SKODA      004 028 149
SKODA      004 050 016
SKODA      047 905 115
SKODA      357 905 104
SKODA      6N0 905 104
SKODA      867 905 104
SKODA      867 905 104 A
VOLKSWAGEN      004 028 149
VOLKSWAGEN      004 050 016
VOLKSWAGEN      047 905 115
VOLKSWAGEN      357 905 104
VOLKSWAGEN      6N0 905 104
VOLKSWAGEN      867 905 104
VOLKSWAGEN      867 905 104 A
LAMBORGHINI      004 028 149
LAMBORGHINI      004 050 016
LAMBORGHINI      047 905 115
LAMBORGHINI      357 905 104
LAMBORGHINI      6N0 905 104
LAMBORGHINI      867 905 104
LAMBORGHINI      867 905 104 A
BENTLEY      004 028 149
BENTLEY      004 050 016
BENTLEY      047 905 115
BENTLEY      357 905 104
BENTLEY      6N0 905 104
BENTLEY      867 905 104
BENTLEY      867 905 104 A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0068 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.