Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 13-0118 maxgear

Cewka zapłonowa 13-0118 MAXGEAR

13-0118 Cewka zapłonowa MAXGEAR
maxgear 13-0118
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MG-00079

numer części:

13-0118

producent:

MAXGEAR

Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 5907558562583

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 13-0118 MAXGEAR

CEWKA ZAPĂşONOWA TOYOTA COROLLA

Cewka zapłonowa 13-0118 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Cewka zapłonowa 13-0118 producenta MAXGEAR

TOYOTA

9008019015, 9008019019, 9091902239, 9091902262, 90919T2002, 90919T2006, 90919W2001

CITROËN

597088, 5970C0, 5970C1

PEUGEOT

597088, 5970C0, 5970C1

numery OEM:
CITROËN      5970 88
CITROËN      5970 C0
CITROËN      5970 C1
PEUGEOT      5970 88
PEUGEOT      5970 C0
PEUGEOT      5970 C1
TOYOTA      90080 19015
TOYOTA      90080 19019
TOYOTA      90919 02239
TOYOTA      90919 02262
TOYOTA      90919 T2002
TOYOTA      90919 T2006
TOYOTA      90919 W2001

Zastosowanie Cewka zapłonowa 13-0118 MAXGEAR w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.