Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0213 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0213 MAXGEAR

32-0213 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
maxgear 32-0213
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0213

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1591/1274
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5907558569377

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0213 MAXGEAR

LINKA HAM. RĘCZ. CITROEN XSARA LE BĘBNY BEZ ABS
numery OEM:
CITROËN      4745 J8

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0213 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0213 MAXGEAR:

2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.