Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0434 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0434 MAXGEAR

32-0434 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
57.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0434

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 925/762
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5907558588330

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0434 MAXGEAR

LINKA HAM. RĘCZ. DB W202 94- PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      202 420 23 85
MERCEDES-BENZ      202 420 28 85

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0434 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0434 MAXGEAR:

2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.