Strona zabudowy | Od strony koła |
Materiał | Guma |
Wymiar gwintu | M20 x 1,5 |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 22 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 22 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 47 |
średnica zewnętrzna [mm] | 83 |
nr EAN | 5907558500585 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0211 MAXGEAR
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
115420170, 115420214, 115420217, 6U0407311, 6U0498099, 6U0498099A
SKODA | 115 420 170 | |
SKODA | 115 420 214 | |
SKODA | 115 420 217 | |
SKODA | 6U0 407 311 | |
SKODA | 6U0 498 099 | |
SKODA | 6U0 498 099A |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0211 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0211 MAXGEAR:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.