Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0768 maxgear

Wał napędowy 49-0768 MAXGEAR

49-0768 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-0768
Wał napędowy 49-0768
218.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0613MG

numer części:

49-0768

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Długość [mm] 472
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 50,5
Nowa część bez depozytu 
parzyste numery artykułów 100 498 0676
nr EAN 5907558599428

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0768 MAXGEAR

PËúOî VW POLO LE 1,4/1,9TDI 01

Wał napędowy 49-0768 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Wał napędowy 49-0768 producenta MAXGEAR

SKODA

6Q0407271DC, 6Q0407271DE, 6Q0407451LX, 6Q0407451MX

VOLKSWAGEN

6Q0407271BS, 6Q0407271DC, 6Q0407451LX, 6Q0407451MX

SEAT

6Q0407271DC, 6Q0407271DE, 6Q0407451LX, 6Q0407451MX

numery OEM:
SEAT      6Q0 407 271 DC
SEAT      6Q0 407 271 DE
SEAT      6Q0 407 451 LX
SEAT      6Q0 407 451 MX
SKODA      6Q0 407 271 DC
SKODA      6Q0 407 271 DE
SKODA      6Q0 407 451 LX
SKODA      6Q0 407 451 MX
VOLKSWAGEN      6Q0 407 271 BS
VOLKSWAGEN      6Q0 407 271 DC
VOLKSWAGEN      6Q0 407 451 LX
VOLKSWAGEN      6Q0 407 451 MX

Zastosowanie Wał napędowy 49-0768 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.