Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka prowadząca Mercedes-benz KLASA E (W212) E 350 BlueTEC 4-matic (212.094) (2014.05-2015.12) 258km » 54-0198 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E (w212) E 350 Bluetec 4-matic (212.094) (2014.05-2015.12) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-0198 MAXGEAR

54-0198 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy MAXGEAR
maxgear 54-0198
Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-0198
54-0198
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

55259MG

numer części:

54-0198

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]90
Średnica wewnętrzna [mm]10
Szerokość [mm]29
MateriałTworzywo sztuczne
nr EAN5907558521924

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-0198 MAXGEAR

ROLKA PASKA WIELOROWK. FORD 1,8D/
numery OEM:
FORD      1079393
FORD      1118677
FORD      1145493
FORD      98 FF 19A21 6BB
FORD      98 FF 19A21 6BC
FORD      98 FF 19A21 6BD
FORD      98FF19A216BB
FORD      98FF19A216BC
FORD      98FF19A216BD

Zastosowanie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-0198 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-0198 MAXGEAR:

2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka prowadząca paska wieloklinowego


Paski wielorowkowe synchronicznie przenoszą napęd z wału na najważniejsze elementy osprzętu silnika. Pasek powinien być prawidłowo napięty i odpowiednio poprowadzony. To zapewni bezpieczną pracę jednostki napędowej. Aby było to możliwe, konieczna jest obecność dodatkowych elementów współpracujących, takich jak rolki prowadzące.

Zadanie rolek prowadzących jest dwojakie. Po pierwsze właściwie prowadzą pasek, co utrzymuje go we właściwym torze pracy. Po drugie zaś, zwiększają kąt opasania. Celem tego zabiegu jest umożliwienie zazębienia się jak największej ilości zębów, czego efektem jest umożliwienie przenoszenia większych obciążeń silnika. Pomaga to również w ustalaniu długich sekcji w napędzie.

M.in. od rolek prowadzących zależy sprawność całego układu napędowego osprzętu silnika. Uszkodzenie rolki może doprowadzić do bardzo poważnych następstw. Zdarza się, że pasek zostaje wciągnięty do układu rozrządu i całkowicie zablokowany. Po czymś takim konieczne będzie przeprowadzenie gruntownego remontu silnika, co z pewnością będzie procesem kosztownym i czasochłonnym. Rolki prowadzące pasków wielorowkowych powinny być zatem elementem pochodzącym od renomowanych producentów.