Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z tyłu |
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
średnica zewnętrzna [mm] | 65,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 |
Szerokość [mm] | 80,0 |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 5907558551730 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-1254 MAXGEAR
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183P, 4D0407183Q, 4D0407183S
4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183P, 4D0407183Q, 4D0407183S
4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183P, 4D0407183Q, 4D0407183S
4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183S
AUDI | 4D0 407 183 AB | |
AUDI | 4D0 407 183 AC | |
AUDI | 4D0 407 183 M | |
AUDI | 4D0 407 183 N | |
AUDI | 4D0 407 183 P | |
AUDI | 4D0 407 183 Q | |
AUDI | 4D0 407 183 S | |
SEAT | 4D0 407 183 M | |
SEAT | 4D0 407 183 N | |
SEAT | 4D0 407 183 S | |
SKODA | 4D0 407 183 AB | |
SKODA | 4D0 407 183 AC | |
SKODA | 4D0 407 183 M | |
SKODA | 4D0 407 183 N | |
SKODA | 4D0 407 183 P | |
SKODA | 4D0 407 183 Q | |
SKODA | 4D0 407 183 S | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 AB | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 AC | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 M | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 N | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 P | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 Q | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 S | |
FAW-AUDI | 4D0 407 183 AC | |
FAW-AUDI | 4D0 407 183 Q | |
SVW | 4D0 407 183 AC | |
SVW | 4D0 407 183 Q |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-1254 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.