Grubość [mm] | 52,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 15,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 61,0 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z tyłu |
Ciężar [kg] | 0,153 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 5907558584295 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-1922 MAXGEAR
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
46545660, 46545660S1, 46545661, 46545661S1, 51842192, 51842192S1, 51842193, 51842193S1
FIAT | 46545660 | |
FIAT | 46545660 S1 | |
FIAT | 46545661 | |
FIAT | 46545661 S1 | |
FIAT | 51842192 | |
FIAT | 51842192 S1 | |
FIAT | 51842193 | |
FIAT | 51842193 S1 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-1922 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.