Grubość [mm] | 78,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 13,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 84,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 76,0 |
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
Strona zabudowy | z tyłu |
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
Ciężar [kg] | 0,794 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 5907558584486 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-1941 MAXGEAR
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
1116578, 1116578SK1, 1116579, 1116579SK1, 1128483, 1128483SK1, 1139926, 1139926SK1, 1139928, 1139928SK1, 1149802, 1149802SK1, 1149803, 1149803SK1, 1203923, 1203923SK1, 1203924, 1203924SK1, 1311416, 1311416SK1, 1311417, 1311417SK1, 1522081, 1522081SK1, 1522082, 1522082SK1, 1522083, 1522083SK1, 1909996, 1909996SK1
C2S39661, C2S39661SK1
FORD | 1 116 578 | |
FORD | 1 116 578 SK1 | |
FORD | 1 116 579 | |
FORD | 1 116 579 SK1 | |
FORD | 1 128 483 | |
FORD | 1 128 483 SK1 | |
FORD | 1 139 926 | |
FORD | 1 139 926 SK1 | |
FORD | 1 139 928 | |
FORD | 1 139 928 SK1 | |
FORD | 1 149 802 | |
FORD | 1 149 802 SK1 | |
FORD | 1 149 803 | |
FORD | 1 149 803 SK1 | |
FORD | 1 203 923 | |
FORD | 1 203 923 SK1 | |
FORD | 1 203 924 | |
FORD | 1 203 924 SK1 | |
FORD | 1 311 416 | |
FORD | 1 311 416 SK1 | |
FORD | 1 311 417 | |
FORD | 1 311 417 SK1 | |
FORD | 1 522 081 | |
FORD | 1 522 081 SK1 | |
FORD | 1 522 082 | |
FORD | 1 522 082 SK1 | |
FORD | 1 522 083 | |
FORD | 1 522 083 SK1 | |
FORD | 1 909 996 | |
FORD | 1 909 996 SK1 | |
JAGUAR | C2S3 9661 | |
JAGUAR | C2S3 9661 SK1 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-1941 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.