Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z tyłu |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 5907558584615 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-1955 MAXGEAR
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
4408958, 4408959, 4412934, 4412936, 4418223, 4418224, 91166461, 91166462, 93851117, 93851118, 93858141, 93858142
8200002869, 8200049626, 8200054003, 8200054006, 8200247898, 8200247900, 8200266038, 8200266041, 8200452715, 8200452716, 8200458813, 8200458814, 8200484810, 8200484811
5450200QAA, 5450300QAA
NISSAN | 54502-00QAA | |
NISSAN | 54503-00QAA | |
OPEL | 44 08 958 | |
OPEL | 44 08 959 | |
OPEL | 44 12 934 | |
OPEL | 44 12 936 | |
OPEL | 44 18 223 | |
OPEL | 44 18 224 | |
OPEL | 91166461 | |
OPEL | 91166462 | |
OPEL | 93851117 | |
OPEL | 93851118 | |
OPEL | 93858141 | |
OPEL | 93858142 | |
RENAULT | 82 00 002 869 | |
RENAULT | 82 00 049 626 | |
RENAULT | 82 00 054 003 | |
RENAULT | 82 00 054 006 | |
RENAULT | 82 00 247 898 | |
RENAULT | 82 00 247 900 | |
RENAULT | 82 00 266 038 | |
RENAULT | 82 00 266 041 | |
RENAULT | 82 00 452 715 | |
RENAULT | 82 00 452 716 | |
RENAULT | 82 00 458 813 | |
RENAULT | 82 00 458 814 | |
RENAULT | 82 00 484 810 | |
RENAULT | 82 00 484 811 | |
VAUXHALL | 44 08 958 | |
VAUXHALL | 44 08 959 | |
VAUXHALL | 44 12 934 | |
VAUXHALL | 44 12 936 | |
VAUXHALL | 44 18 223 | |
VAUXHALL | 44 18 224 | |
VAUXHALL | 91166461 | |
VAUXHALL | 91166462 | |
VAUXHALL | 93851117 | |
VAUXHALL | 93851118 | |
VAUXHALL | 93858141 | |
VAUXHALL | 93858142 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-1955 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.