Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-2020 maxgear

Sworzeń wahacza 72-2020 MAXGEAR

72-2020 Sworzeń wahacza MAXGEAR
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-417008

numer części:

72-2020

producent:

MAXGEAR

Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Wymiar stożka [mm] 21,5
Średnica punktów mocowania [mm] 12,2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Ciężar [kg] 1,34
nr EAN 5907558593617

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2020 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA MITSUBISHI P. L200 06- L200-01 LE/PR DOLNEGO

Sworzeń wahacza 72-2020 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Sworzeń wahacza 72-2020 producenta MAXGEAR

MITSUBISHI

4013A090, 4013A098, 4013A211, 4013A314, MR496799

numery OEM:
MITSUBISHI      4013A090
MITSUBISHI      4013A098
MITSUBISHI      4013A211
MITSUBISHI      4013A314
MITSUBISHI      MR496799

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2020 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.