Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-2617 maxgear

Sworzeń wahacza 72-2617 MAXGEAR

72-2617 Sworzeń wahacza MAXGEAR
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-423001

numer części:

72-2617

producent:

MAXGEAR

Gwint zewn. [mm] M14 x 2
Wymiar stożka [mm] 18
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,48
nr EAN 5901619543016

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2617 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA CHRYSLER P. VOYAGER 88-01 LE/PR

Sworzeń wahacza 72-2617 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Sworzeń wahacza 72-2617 producenta MAXGEAR

CHRYSLER

0004443405, 0004449553, 0004694747, 04443405, 04449553, 04694747, 4443405, 4449553, 4694747

numery OEM:
CHRYSLER      0004443405
CHRYSLER      0004449553
CHRYSLER      0004694747
CHRYSLER      04443405
CHRYSLER      04449553
CHRYSLER      04694747
CHRYSLER      4443405
CHRYSLER      4449553
CHRYSLER      4694747

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2617 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.