Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo (1996.11-2000.12) 226km » 72-2703 maxgear
wybrany samochód: 
Volvo V70 I (875, 876) 2.0 Turbo (1996.11-2000.12) 226km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-2703 MAXGEAR

72-2703 Sworzeń wahacza MAXGEAR
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-414009

numer części:

72-2703

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Gwint zewn. [mm]M16 x 1,5
Wymiar stożka [mm]17,75
Średnica punktów mocowania [mm]11
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Ciężar [kg]0,79
nr EAN5901619555972

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2703 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA MAZDA P. B-SERIE
numery OEM:
FORD      3 665 787
MAZDA      8AU3-34-510
MAZDA      UC86-34-510A
MAZDA      UH74-34-550
FORD USA      XM343395BA

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2703 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.