Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-2715 maxgear

Sworzeń wahacza 72-2715 MAXGEAR

72-2715 Sworzeń wahacza MAXGEAR
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-416016

numer części:

72-2715

producent:

MAXGEAR

Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Wymiar stożka [mm] 16,2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Ciężar [kg] 0,4
nr EAN 5901619556092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2715 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA TOYOTA P. LANDCRUSER 96- GËRNY

Sworzeń wahacza 72-2715 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Sworzeń wahacza 72-2715 producenta MAXGEAR

TOYOTA

4331034030, 4331035061, 4331035071, 4331035081, 4331039016, 4331039065, 4331039085

numery OEM:
TOYOTA      43310-34030
TOYOTA      43310-35061
TOYOTA      43310-35071
TOYOTA      43310-35081
TOYOTA      43310-39016
TOYOTA      43310-39065
TOYOTA      43310-39085

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2715 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.