Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD (2009.09-???) 189km » L16572 monroe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.5 V6 4wd (2009.09-???) 189km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L16572 MONROE

L16572 Sworzeń wahacza MONROE
74.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L16572

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]1,070
Wymagana ilość2
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]11
Wysokość opakowania [cm]10,5
nr EAN5412096513626

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L16572 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 21,7mm) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO, TRANSIT V363 2.0D-3.2D 01.00-
numery OEM:
FORD      1417351
FORD      1451917
FORD      KT6C113-K209AA

Zastosowanie Sworzeń wahacza L16572 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.