Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L23119 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23119 MONROE

L23119 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L23119
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23119
L23119
monroe L23119 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23119 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23119 monroe
80.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L23119

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,720
Gwint wewnętrzny [mm] 14 x 1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096439155

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23119 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: MERCEDES CLS (C219), E (W211), E T-MODEL (S211) 1.8-6.2 03.02-12.10

Duża część kierowców aut świetnie zdaje sobie sprawę, że ich samochód posiada część końcówka drążka, której producentem może być lub jest uznana firma MONROE. W tym przypadku jest to końcówka drążka o symbolu L23119.
Producent MONROE zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze L23119 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów.
Części zamienne firmy MONROE charakteryzują się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, odpornością na przeciążenia oraz trwałością. Użytkownicy stwierdzają jednoznacznie, że końcówka drążka MONROE L23119 najlepiej spełniają wymagania trwałości i jakości.
Końcówka drążka L23119 ma zastosowanie do samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER 4,6-t platforma / podwozie (906) od 2006.06 oraz wielu innych modeli aut.
Zgodnie z deklaracją wytwórcy części końcówka drążka o indeksie L23119, o jej dopasowaniu do samochodów MERCEDES-BENZ, może wystąpić sytuacja, że konieczny będzie kontakt z obsługą sklepu w celu weryfikacji poprawności doboru. MONROE L23119 to bardzo dobra decyzja zakupowa przy wymianie tej części w samochodzie ze względu na korzystny stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta części samochodowych firmę MONROE.
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      211 330 24 03
MERCEDES-BENZ      211 330 26 03
MERCEDES-BENZ      211 330 28 03

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23119 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L23119 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.