Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » wahacz, tuleje wahacza » tuleje wahacza » L40813 monroe

Tuleja wahacza L40813 MONROE

L40813 Tuleja wahacza MONROE
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L40813

producent:

MONROE

Wysokość [mm] 61
Ciężar [kg] 0,230
Wymagana ilość 2
Średnica wewnętrzna [mm] 14,5
średnica zewnętrzna [mm] 40,8
Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Długość opakowania [cm] 11
Szerokość opakowania [cm] 6
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 5412096487668

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza L40813 MONROE

Silentblock wahacza przód przód L/P (14,5x40,8x61 mm) pasuje do: HONDA CR-V III 2.0/2.2D/2.4 06.06-

Tuleja wahacza L40813 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Tuleja wahacza L40813 producenta MONROE

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Tuleja wahacza L40813 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Tuleja wahacza L40813 MONROE:

Sebastian, Chodzież
2020-02-05
 5/5
Zawsze wymieniam tuleje producent, nie stosuję innych tańszych zamienników bo za dużo jest roboty przy wymianie
Mirosław, Łódź
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu. 
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.