Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 5,0 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 71,5 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,5 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
Moment dokręcenia [Nm] | 23 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
nr EAN | 087295143896 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 4389 NGK
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
46447610
46447610
ALFA ROMEO | 46 44 76 10 | |
FIAT | 46447610 | |
LANCIA | 46 44 76 10 | |
FERRARI | 46 44 76 10 | |
MASERATI | 46 44 76 10 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 4389 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 4389 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.