Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2125145 nk

Zacisk hamulca 2125145 NK

2125145 Zacisk hamulca NK

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2125145

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2125146
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta BOSCH
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 12
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
nr EAN 5703858680565

skład zestawu:
8625014 Tłoczek, zacisk hamulca
8825016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8937008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2125145 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD T. MONDEO 00-07 LE KOMBI

Zacisk hamulca 2125145 ma zastosowanie do modeli samochodów

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zacisk hamulca 2125145 producenta NK

JAGUAR

C2S18004, C2S43449

FORD

1130121, 1133216, 1144078, 1478421, 1522077, 1S712553AA, 1S712553AE, 1S712553AF, 1S712553BC, 1S712553BE, 1S712553BF, RM1S7J2553AC, RM1S7J2553BC

numery OEM:
FORD      1130121
FORD      1133216
FORD      1144078
FORD      1478421
FORD      1522077
FORD      1S71-2553-AA
FORD      1S71-2553-AE
FORD      1S71-2553-AF
FORD      1S71-2553-BC
FORD      1S71-2553-BE
FORD      1S71-2553-BF
FORD      RM1S7J2553AC
FORD      RM1S7J2553BC
JAGUAR      C2S18004
JAGUAR      C2S43449

Zastosowanie Zacisk hamulca 2125145 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu