Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2133214 nk

Zacisk hamulca 2133214 NK

2133214 Zacisk hamulca NK
208.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2133214

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2133213
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z 1 sworzniem prowadzącym
Średnica [mm] 36
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 290
nr EAN 5703858882334

skład zestawu:
8633035 Tłoczek, zacisk hamulca
8833027 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133214 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB T. W203/S203/R171 00-11 PR

Zacisk hamulca 2133214 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Zacisk hamulca 2133214 producenta NK

MERCEDES-BENZ

0034239798, 2034230898, 2034232098, A0034239798, A2034230898, A2034232098

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 423 97 98
MERCEDES-BENZ      203 423 08 98
MERCEDES-BENZ      203 423 20 98
MERCEDES-BENZ      A003 423 97 98
MERCEDES-BENZ      A203 423 08 98
MERCEDES-BENZ      A203 423 20 98

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133214 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu