Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2136119 nk

Zacisk hamulca 2136119 NK

2136119 Zacisk hamulca NK
206.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136119

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2136120
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm] 35
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 270
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 286
nr EAN 5703858237530

skład zestawu:
8699036 Tłoczek, zacisk hamulca
8836003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136119 NK

Koszt kaucji: 178.58 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. VECTRA 95-02 LE

Zacisk hamulca 2136119 ma zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zacisk hamulca 2136119 producenta NK

SAAB

4838983, 90540170

OPEL

4611539, 4838983, 542275, 542312, 90540170, 9118536, 9201352

numery OEM:
OPEL      4611539
OPEL      4838983
OPEL      5 42 275
OPEL      5 42 312
OPEL      90540170
OPEL      9118536
OPEL      9201352
SAAB      4838983
SAAB      90540170
VAUXHALL      4838983
VAUXHALL      90540170
VAUXHALL      9118536
VAUXHALL      9201352
CHEVROLET      4838983
CHEVROLET      90540170
CHEVROLET      9118536
CHEVROLET      9201352

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136119 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu