Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q3 (8UB, 8UG) 2.0 TDI quattro (2011.06-2018.10) 177km » 2136276 nk
wybrany samochód: 
Audi Q3 (8ub, 8ug) 2.0 Tdi Quattro (2011.06-2018.10) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136276 NK

2136276 Zacisk hamulca NK
235.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

2136276

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136275
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
nr EAN5700750095091
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8647028 Tłoczek, zacisk hamulca
8836038 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936017 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136276 NK

ZACISK HAM. OPEL T. INSIGNIA 1,4-2,8 08- PR
numery OEM:
MG      13343570
OPEL      13275928
OPEL      13343570
OPEL      13370464
OPEL      13390034
OPEL      5 42 156
OPEL      5 42 169
OPEL      5 42 181
OPEL      5 42 205
SAAB      13343570
VAUXHALL      13275928
VAUXHALL      13343570
VAUXHALL      13370464
VAUXHALL      13390034

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136276 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.