Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 2.9 VR6 Syncro (1994.01-1997.05) 184km » 2147243 nk
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 2.9 Vr6 Syncro (1994.01-1997.05) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147243 NK

2147243 Zacisk hamulca NK
nk 2147243
Zacisk hamulca 2147243
2147243
180.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

2147243

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147244
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
do przewodu Ø [mm]6
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]14
nr EAN5703858213510
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8699045 Tłoczek, zacisk hamulca
8847018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147243 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. T4 SHARAN 96-10 LE
numery OEM:
FORD      1109021
FORD      7D06-1542-3B
FORD      YM212B119AA
SEAT      7D0 615 423 A
SEAT      7D0 615 423 B
VOLKSWAGEN      7D0 615 423 A
VOLKSWAGEN      7D0 615 423 B
VOLKSWAGEN      YM2 12B 119 AA

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147243 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.