Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2147309 nk

Zacisk hamulca 2147309 NK

2147309 Zacisk hamulca NK
555.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147309

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2147310
Materiał Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z silnikiem elektrycznym
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 12
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 282
nr EAN 5703858942656

skład zestawu:
8647026 Tłoczek, zacisk hamulca
8847029 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147309 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. LE PASSAT 05- Z ELEKTRYCZNYM HAM. R╩CZNYM

Zacisk hamulca 2147309 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca 2147309 producenta NK

VOLKSWAGEN

3C0615403, 3C0615403E, 3C0615403G

numery OEM:
VOLKSWAGEN      3C0 615 403
VOLKSWAGEN      3C0 615 403 E
VOLKSWAGEN      3C0 615 403 G

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147309 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu