Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda CB (501cc - ) CB 1300 (SC54) (2003.01-2007.12) 116km » 214784 nk
wybrany samochód: 
Honda Cb (501cc - ) Cb 1300 (sc54) (2003.01-2007.12) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214784 NK

214784 Zacisk hamulca NK
184.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214784

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214783
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
nr EAN5703858249403

skład zestawu:
8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
8899003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214784 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW P. CADDY/GOLF/PASSAT/VENTO 76-97 PR
numery OEM:
SEAT      171 615 124
SEAT      171 615 124 B
SEAT      1H0 615 124 A
SEAT      321 615 124 A
SEAT      357 615 124
VOLKSWAGEN      171 615 124
VOLKSWAGEN      171 615 124 B
VOLKSWAGEN      1H0 615 124 A
VOLKSWAGEN      321 615 124 A
VOLKSWAGEN      357 615 124

Zastosowanie Zacisk hamulca 214784 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu