Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 214784 nk

Zacisk hamulca 214784 NK

214784 Zacisk hamulca NK

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214784

producent:

NK

parzyste numery artykułów 214783
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 12
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 20
nr EAN 5703858249403

skład zestawu:
8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
8899003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214784 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW P. CADDY/GOLF/PASSAT/VENTO 76-97 PR

Zacisk hamulca 214784 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zacisk hamulca 214784 producenta NK

VOLKSWAGEN

171615124, 171615124B, 1H0615124A, 321615124A, 357615124

SEAT

171615124, 171615124B, 1H0615124A, 321615124A, 357615124

numery OEM:
SEAT      171 615 124
SEAT      171 615 124 B
SEAT      1H0 615 124 A
SEAT      321 615 124 A
SEAT      357 615 124
VOLKSWAGEN      171 615 124
VOLKSWAGEN      171 615 124 B
VOLKSWAGEN      1H0 615 124 A
VOLKSWAGEN      321 615 124 A
VOLKSWAGEN      357 615 124

Zastosowanie Zacisk hamulca 214784 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu