Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 901971 nk

Cięgło, hamulec postojowy 901971 NK

901971 Cięgło, hamulec postojowy NK
106.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

901971

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 1908/1596
nr EAN 5703858852108

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 901971 NK

LINKA HAM. RĘCZ. PEUGEOT P. BOXER 06-
numery OEM:
CITROËN      16 432 077 80
CITROËN      4745 Z9
CITROËN      4746 47
FIAT      1341023080
FIAT      1359245080
FIAT      1370472080
FIAT      1395821080
FIAT      1395822080
FIAT      1399846080
PEUGEOT      16 432 077 80
PEUGEOT      4745 Z9
PEUGEOT      4746 47

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 901971 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 901971 NK:

2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-12-16
 5/5
OK.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.