Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPW-ME-033 nty

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-033 NTY

SPW-ME-033 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-ME-033
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-033
SPW-ME-033
nty SPW-ME-033 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
300.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-ME-033

producent:

NTY

Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 2,170
Ciężar netto [g] 2030
nr EAN 5902048888631

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-033 NTY

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-033 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-033 producenta NTY

MERCEDES-BENZ

0054660201, 005466020180, 0054660301, 005466030180, A0054660201, A005466020180, A0054660301, A005466030180

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      005 466 02 01
MERCEDES-BENZ      005 466 02 01 80
MERCEDES-BENZ      005 466 03 01
MERCEDES-BENZ      005 466 03 01 80
MERCEDES-BENZ      A 005 466 02 01
MERCEDES-BENZ      A 005 466 02 01 80
MERCEDES-BENZ      A 005 466 03 01
MERCEDES-BENZ      A 005 466 03 01 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-033 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-ME-033 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.