Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | z obu stron |
Wysokość [mm] | 64 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
Rodzaj wahacza | dla wahacza wzdłużnego |
nr EAN | 4031185209571 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza F8-6463 OPTIMAL
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0505541D
1K0505541B, 1K0505541C, 1K0505541D
1K0505541D
1K0505541C, 1K0505541D
AUDI | 1K0505541C | |
AUDI | 1K0505541D | |
SEAT | 1K0505541D | |
SKODA | 1K0505541D | |
VOLKSWAGEN | 1K0505541B | |
VOLKSWAGEN | 1K0505541C | |
VOLKSWAGEN | 1K0505541D |
Zastosowanie Tuleja wahacza F8-6463 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.