Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Rodzaj wahacza | dla wahacza wzdłużnego | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Ilość na oś | 2 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 | |
Szerokość [mm] | 44 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 110 737 TOPRAN
AUDI | 1K0 505 541B | |
AUDI | 1K0 505 541C | |
AUDI | 1K0 505 541D | |
SEAT | 1K0 505 541B | |
SEAT | 1K0 505 541C | |
SEAT | 1K0 505 541D | |
SKODA | 1K0 505 541B | |
SKODA | 1K0 505 541C | |
SKODA | 1K0 505 541D | |
VOLKSWAGEN | 1K0 505 541B | |
VOLKSWAGEN | 1K0 505 541C | |
VOLKSWAGEN | 1K0 505 541D |
Zastosowanie Tuleja wahacza 110 737 TOPRAN w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.