Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G1-1100 optimal

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1100 OPTIMAL

G1-1100 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1100
62.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

G1-1100

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 175
Wymagana ilość 1
Wymiar stożka [mm] 16,2
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,50 RHT M
parzyste numery artykułów G1-1102
nr EAN 4031185027007

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1100 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1100 PRAWA MERCEDES C-KLASA 00>

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1100 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1100 producenta OPTIMAL

MERCEDES-BENZ

2033302003, 2033304003, A2033302003, A2033304003

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2033302003
MERCEDES-BENZ      2033304003
MERCEDES-BENZ      A2033302003
MERCEDES-BENZ      A2033304003

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1100 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.