Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G1-1352 optimal

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1352 OPTIMAL

G1-1352 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1352
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

G1-1352

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy zewnętrzny
Długość [mm] 190
Wymagana ilość 1
Wymiar stożka [mm] 13,2
Gwint wewnętrzny [mm] M12 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,25 RHT M
parzyste numery artykułów G1-1353
nr EAN 4031185255790

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1352 OPTIMAL

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1352 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1352 producenta OPTIMAL

CHEVROLET

521596, 93740623, 93740723, KBJO48A

DAEWOO

521596, 93740623, 93740723, KBJO48A

numery OEM:
CHEVROLET      521596
CHEVROLET      93740623
CHEVROLET      93740723
CHEVROLET      KBJO48A
DAEWOO      521596
DAEWOO      93740623
DAEWOO      93740723
DAEWOO      KBJO48A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1352 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.