Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
Średnica wewnętrzna [mm] | 13 |
średnica zewnętrzna [mm] | 60 |
Wysokość 1 [mm] | 25 |
Wysokość 2 [mm] | 41 |
nr EAN | 4031185996495 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza G9-649 OPTIMAL
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
1J0407181
1J0407181
1J0407181
1J0407181
AUDI | 1J0407181 | |
SEAT | 1J0407181 | |
SKODA | 1J0407181 | |
VOLKSWAGEN | 1J0407181 | |
VAG | 1J0407181 |
Zastosowanie Tuleja wahacza G9-649 OPTIMAL w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.