Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość połączeń | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1170 |
nr EAN | 4028977586002 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 7.02604.13.0 PIERBURG
CITROËN | 1618 AL | |
CITROËN | 1618 Z8 | |
CITROËN | 1628 HQ | |
CITROËN | 1628 PL | |
FIAT | 9635978280 | |
FIAT | 9635978980 | |
FIAT | 9636876680 | |
LANCIA | 9635978280 | |
LANCIA | 9635978980 | |
PEUGEOT | 1618 AL | |
PEUGEOT | 1618 E7 | |
PEUGEOT | 1618 Z8 | |
PEUGEOT | 1628 HQ | |
PEUGEOT | 1628 PL | |
VOLVO | 8677894 |
Zastosowanie Sonda lambda 7.02604.13.0 PIERBURG w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.