Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.02700.70.0 pierburg

Pompa paliwa 7.02700.70.0 PIERBURG

7.02700.70.0 Pompa paliwa PIERBURG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.02700.70.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Długość całkowita [mm] 257
Średnica 1 [mm] 9,2
Średnica 2 [mm] 19,2
Natężenie prądu do [A] 3,7
Ilość połączeń 2
Ciśnienie [bar] 1,2
Ciśnienie [psi] 17,4
nr EAN 4028977599248

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.02700.70.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: CITROEN AX, BX, C15/MINIVAN, DACIA 1310, FIAT CINQUECENTO, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PANDA, PANDA/HATCHBACK, RITMO, TEMPRA, TIPO, UNO 0.9-12.8D 01.78-

Pompa paliwa 7.02700.70.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa paliwa 7.02700.70.0 producenta PIERBURG

OPEL

815010, 90272744

CITROËN

145091

PEUGEOT

145091

FIAT

71737902, 7555130, 7799543

numery OEM:
CITROËN      1450 91
FIAT      71737902
FIAT      7555130
FIAT      7799543
IVECO      71737902
OPEL      8 15 010
OPEL      90272744
PEUGEOT      1450 91
RENAULT      60 00 581 612
DACIA      60 00 581 612

Zastosowanie Pompa paliwa 7.02700.70.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.02700.70.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.