Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.02701.70.0 pierburg

Pompa paliwa 7.02701.70.0 PIERBURG

7.02701.70.0 Pompa paliwa PIERBURG
230.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.02701.70.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Długość całkowita [mm] 137
Średnica 1 [mm] 8
Średnica 2 [mm] 22,5
Natężenie prądu do [A] 10
Ilość połączeń 2
Ciśnienie [bar] 4
Ciśnienie [psi] 58
Napięcie [V] 13
nr EAN 4028977708510

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 7.02701.70.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: VOLVO 850, 940 II, C70 I, S70, S90 I, V70 I 2.0-2.9 06.91-10.05

Pompa paliwa 7.02701.70.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Pompa paliwa 7.02701.70.0 producenta PIERBURG

VOLVO

3501615, 3501619, 3531850, 9135418, 9135419, 9135605, 9142957, 9438759, 9480152

numery OEM:
VOLVO      3501615
VOLVO      3501619
VOLVO      3531850
VOLVO      9135418
VOLVO      9135419
VOLVO      9135605
VOLVO      9142957
VOLVO      9438759
VOLVO      9480152

Zastosowanie Pompa paliwa 7.02701.70.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa 7.02701.70.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.