Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
Parametr | SE32/15X150A | |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Sposób mocowania amortyzatora | górne oko | |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko | |
nr EAN | 4013872793501 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 314 715 SACHS
CITROËN | 5206 JL | |
CITROËN | 5206 JN | |
CITROËN | 5206 KJ | |
CITROËN | 5206 KK | |
CITROËN | 5206 KN | |
CITROËN | 5206 KZ | |
CITROËN | 5206 LA | |
CITROËN | 5206 LS | |
CITROËN | 5206 LV | |
CITROËN | 5206 LW | |
CITROËN | 5206 NA | |
CITROËN | 5206 NZ | |
CITROËN | 5206 PA | |
CITROËN | 5206 PE | |
CITROËN | 5206 PF | |
CITROËN | 5206 PG | |
CITROËN | 5206 TR | |
CITROËN | 5206 TT | |
CITROËN | 5206 TX | |
CITROËN | 5206 TY | |
CITROËN | 5206 VC | |
CITROËN | 5206 VF | |
CITROËN | 5206 VG | |
CITROËN | 5206 VH | |
FIAT | 1352281080 | |
FIAT | 1355821080 | |
FIAT | 1355824080 | |
FIAT | 1355827080 | |
FIAT | 1355829080 | |
FIAT | 1355830080 | |
FIAT | 1356967080 | |
FIAT | 1362546080 | |
FIAT | 1362547080 | |
FIAT | 1362548080 | |
FIAT | 1362549080 | |
FIAT | 1362553080 | |
FIAT | 1362554080 | |
FIAT | 1362577080 | |
PEUGEOT | 5206 JL | |
PEUGEOT | 5206 KJ | |
PEUGEOT | 5206 KL | |
PEUGEOT | 5206 KR | |
PEUGEOT | 5206 KZ | |
PEUGEOT | 5206 LS | |
PEUGEOT | 5206 LV | |
PEUGEOT | 5206 LZ | |
PEUGEOT | 5206 NZ | |
PEUGEOT | 5206 PC | |
PEUGEOT | 5206 PF | |
PEUGEOT | 5206 TR | |
PEUGEOT | 5206 TT | |
PEUGEOT | 5206 TX | |
PEUGEOT | 5206 TY | |
PEUGEOT | 5206 VC | |
PEUGEOT | 5206 VF | |
PEUGEOT | 5206 VG | |
PEUGEOT | 5206 VH |
Zastosowanie Amortyzator 314 715 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 314 715 SACHS:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.