Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3182 654 145 sachs

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 654 145 SACHS

3182 654 145 Wysprzęglik centralny sprzęgła SACHS
sachs 3182 654 145
160.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

3182 654 145

producent:

SACHS

Status produktu: Normalny
nr EAN 4013872781515

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 654 145 SACHS

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: FORD B-MAX, ECOSPORT, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS I, FOCUS I/KOMBI, FUSION, KA, KA+ III, STREET KA, TOURNEO COURIER B460 1.0-2.0 10.98-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 654 145 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 654 145 producenta SACHS

FORD

1212061, 1474323, 1503738, 1514143, 1547820, 1837710, 2S617A564CA, 2S617A564CB, 8V217A564AA, 8V217A564AB, 8V217A564AC, 8V217A564AD

MAZDA

C40216530, C40216530A, DK4917ZX1A, DK4917ZX1B

numery OEM:
FORD      1212061
FORD      1474323
FORD      1503738
FORD      1514143
FORD      1547820
FORD      1837710
FORD      2S61-7A564-CA
FORD      2S61-7A564-CB
FORD      8V21-7A564-AA
FORD      8V21-7A564-AB
FORD      8V21-7A564-AC
FORD      8V21-7A564-AD
MAZDA      C402-16-530
MAZDA      C402-16-530A
MAZDA      DK49-17-ZX1A
MAZDA      DK49-17-ZX1B

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3182 654 145 SACHS w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Firma Sachs powstała w roki 1985 i w początkowym okresie istnienia rozpoznawana była jako producent rowerów. Po niespełna 25 latach stała się wiodącym producentem części zamiennych dla rozwijającej się motoryzacji. Właścicielem Sachs jest koncern ZF, do którego należą także takie marki jak Lemforder, Boge i TRW.

Sachs rozpoznawalny jest przedwe wszystkim jako producent wysokiej jakośći sprzęgieł, kół dwumasowych oraz amortyzatrów. Produkuje także elementy wysprzegające jako pompy sprzęgła, siłowniki sprzęgła, wyspzręgliki zespolone oraz mocowania amortyzatorów.

Produkty marki Sachs postrzegane są jako części jakościowe, godne zaufania, dlatego są chętnie montowane przez mechaników samochodowych.