Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 1665675 sasic

Dystans gumowy, resorowanie 1665675 SASIC

1665675 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 1665675
Dystans gumowy, resorowanie 1665675
1665675
sasic 1665675 Dystans gumowy, resorowanie
Dystans gumowy, resorowanie 1665675 sasic
Dystans gumowy, resorowanie 1665675 sasic
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

1665675

producent:

SASIC

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
dla numeru OE 516694
nr EAN 3660872360588

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 1665675 SASIC

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 78mm) pasuje do: CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, PEUGEOT 1007 1.1-1.6D 02.02-
numery OEM:
CITROËN      516667
CITROËN      516674
CITROËN      516694
CITROËN      516696
PEUGEOT      516667
PEUGEOT      516674
PEUGEOT      516694
PEUGEOT      516696

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 1665675 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 1665675 SASIC:

2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.