Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Jeep COMPASS (MP, M6, MV, M7) 1.4 MultiAir 4x4 (2017.03-???) 170km » 2650026 sasic
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mp, M6, Mv, M7) 1.4 Multiair 4x4 (2017.03-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 2650026 SASIC

2650026 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 2650026
Dystans gumowy, resorowanie 2650026
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

2650026

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]134
Wymiar gwintuM10x1,25
dla numeru OE516688
nr EAN3660872400130

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 2650026 SASIC

Odbój resoru tył L/P, pasuje do: CITROEN JUMPER II FIAT DUCATO PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      516688
FIAT      1351266080
PEUGEOT      516688

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 2650026 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 2650026 SASIC:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.