Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 6403343 sasic

Sworzeń wahacza 6403343 SASIC

6403343 Sworzeń wahacza SASIC
sasic 6403343
Sworzeń wahacza 6403343
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

6403343

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Wymiar gwintu M14x1,5
dla numeru OE 364071
nr EAN 3660872317254

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 6403343 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 15,9mm, z dodatkami) pasuje do: CITROEN C5 I, C5 II, C5 III, XANTIA, XM; PEUGEOT 405 I, 405 II, 406, 605, 607 1.4-3.0 01.87-
numery OEM:
CITROËN      364034
CITROËN      364071
CITROËN      95028039
PEUGEOT      364028
PEUGEOT      364034
PEUGEOT      364071

Zastosowanie Sworzeń wahacza 6403343 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.