Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 3785 sidem

Sworzeń wahacza 3785 SIDEM

3785 Sworzeń wahacza SIDEM
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

3785

producent:

SIDEM

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka /
Wymiar stożka [mm] 21
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałem mocującym
Tylko w połączeniu z 3 x M10
nr EAN 5413978167678

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 3785 SIDEM

Sworzeń wahacza 3785 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

Numery OE Sworzeń wahacza 3785 producenta SIDEM

FORD

1203923, 1203924, 1679376, 1X433395AB

JAGUAR

1X433395AB, C2S19367, C2S19368, C2S20963, C2S20964, C2S37074, C2S37075, C2S8389, C2S8390, Partof

numery OEM:
FORD      1 203 923*
FORD      1 203 924*
FORD      1 679 376
FORD      1X43 3395 AB*
JAGUAR      1X43 3395 AB*
JAGUAR      C2S 19367*
JAGUAR      C2S 19368*
JAGUAR      C2S 20963*
JAGUAR      C2S 20964*
JAGUAR      C2S 37074*
JAGUAR      C2S 37075*
JAGUAR      C2S 8389*
JAGUAR      C2S 8390*
JAGUAR      Part of
FORD USA      ME1S7J 3395 AA

Zastosowanie Sworzeń wahacza 3785 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 3785 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.