Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 5848 skf

Wał napędowy VKJC 5848 SKF

VKJC 5848 Wał napędowy SKF
skf VKJC 5848
Wał napędowy VKJC 5848
444.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 5848

dostawca:

SKF

Długość [mm] 582
Wymiar gwintu M22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów 34
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 54,3
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 88,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 86
nr EAN 7316579010511

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 5848 SKF

Półoś napędowa przód P 582mm pasuje do: FORD MONDEO III 1.8-2.2D 10.00-03.07

Wał napędowy VKJC 5848 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wał napędowy VKJC 5848 producenta SKF

FORD

1132508, 1312785, 1328335, 1358233, 1358234, 1366430, 1447471, 1447472, 1600648, 1S7W3B436EB, 2S713B436BA, 2S713B436BB, 2S713B436BC, 2S713B436DB, 2S713B436DC, 2S7W3B436BA, 4121448, 4132634, 4398068, 4398072, RM1S7J3B436EB, RM2S713B436BA, RM2S713B436BB, RM2S713B436BX, VP2S7W3B436DA

numery OEM:
FORD      1132508
FORD      1312785
FORD      1328335
FORD      1358233
FORD      1358234
FORD      1366430
FORD      1447471
FORD      1447472
FORD      1600648
FORD      1S7W-3B436-EB
FORD      2S71-3B436-BA
FORD      2S71-3B436-BB
FORD      2S71-3B436-BC
FORD      2S71-3B436-DB
FORD      2S71-3B436-DC
FORD      2S7W-3B436-BA
FORD      4121448
FORD      4132634
FORD      4398068
FORD      4398072
FORD      RM1S7J-3B436-EB
FORD      RM2S71-3B436-BA
FORD      RM2S71-3B436-BB
FORD      RM2S71-3B436-BX
FORD      VP2S7W-3B436-DA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 5848 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 5848 SKF:

Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Mirosław, Police
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Krzysztof, Eslöv
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Sławomir, Golczewo
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Kartuzy
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
Piotr, Płock
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czeczewo
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
Piotr, Poznań
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
Maciej, Zakrzew
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
Gracjan, Lębork
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.