Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 6160 skf

Wał napędowy VKJC 6160 SKF

VKJC 6160 Wał napędowy SKF
skf VKJC 6160
Wał napędowy VKJC 6160
VKJC 6160
skf VKJC 6160 Wał napędowy
Wał napędowy VKJC 6160 skf
Wał napędowy VKJC 6160 skf
Wał napędowy VKJC 6160 skf
Wał napędowy VKJC 6160 skf
Wał napędowy VKJC 6160 skf
434.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (13 ocen)
numer części:

VKJC 6160

producent:

SKF

Długość [mm] 505
otwór Ø [mm] 12,4
Wymiar gwintu M22x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 60
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 103,8
Ø pierścienia ABS [mm] 101
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 124
nr EAN 7316572884911

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 6160 SKF

Półoś napędowa przód L/P 505mm (dla pojazdów z ABS) pasuje do: MERCEDES V (638/2), VITO (W638) 2.0/2.2D/2.3 10.96-07.03

Wał napędowy VKJC 6160 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Wał napędowy VKJC 6160 producenta SKF

MERCEDES-BENZ

6383342334, A6383342334

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      638 334 23 34
MERCEDES-BENZ      A 638 334 23 34

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 6160 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 6160 SKF:

2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2025-03-10
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.