Długość [mm] | 616 |
Wymiar gwintu | M24x1,5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 29 |
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 29 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56 |
Długość 2 [mm] | 65 |
Nowa część | |
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 100,2 |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 95 |
nr EAN | 7316575485511 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 8667 SKF
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
391011541R, 391019806R, 39101JD74B, 39101JY04B
391011541R, 391019806R, 39101JD74B, 39101JY04B
NISSAN | 39101-1541R | |
NISSAN | 39101-9806R | |
NISSAN | 39101-JD74B | |
NISSAN | 39101-JY04B | |
RENAULT | 39101-1541R | |
RENAULT | 39101-9806R | |
RENAULT | 39101-JD74B | |
RENAULT | 39101JY04B |
Zastosowanie Wał napędowy VKJC 8667 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 8667 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.